Wednesday, June 13, 2012

hitam putih kau dan aku.

dah lme rsenye xmnjengah ke blog ni.. bukan xtrfikir utk menaip..meluahkan rasa.. tapi.. entahla.. masa yg suntuk.. dan mungkin keadaan yg xmengizinkan.. namun.. hari-hariku mmg dipenuhi dengan keceriaan.. syukur Ya Allah.. semakin hari aku dpt rsa kgembiraan.. tpi kadangkala aku takut untuk berhadapan dengan masa akan datang.. masa yang memungkinkan keadaaan xseindah yang diimpikan.. xsemua yang kita rancang akan tercapai.. usaha..doa tu yang penting.. entah knpe ayat2 ku kali ni lebih bermadah.. ;)

genapla 5 bulan.. mungkin waktu yang singkat.. untuk tempoh aku berkenalan dengan en.F.. tapi bagi aku tempoh ini sedikit sebanyak aku mengenali hati budinya.. seorang yang easy going.. mudah bertolak ansur.. matang.. hmm.. mungkin sikap aku yang kebudak-budakan ni mmbuatkan dia terpaksa melayan kerenah aku.. hihi tapi entahla..harap dia takkan pernah jemu untuk mengenali aku.. he's simple n sweet talker kot.. 2yg buat aku caer..n 4sure he's funny..but kalo nk ajak shoping??haha finaly.. aku tahu sape diri aku.. rupenya aku org yang sangat mudah menerima untuk beli barang tanpa memikirkan harga..why??myb aku jenis yg malas nk pusing2 kedai banyak kali.. if suke terus ambil.. can u imagine nak beli ps3.. dari pukul 11 until 4 pm dalam lowyat.. mau tercabut kaki aku.. haha cerewetnye la.. tpi bagusla.. tu la cara utk melengkapi pasangan kan? sorang simple n sorang kene la cerewet.. aku smpi pernah kne bebel sebab xde tisu dlm my handbeg.. OMG! xcool langsung aku ni..haha nk wt cm ne.. mmg aku jns yg nk mudah je.. n beli new hp.. bpe banyak kdai dier survey.. ikut kan aku?? beli je.. xpyh fkir2 ikut bdget je.. sabar je la..hihi 

percaya atau x?itulah my future husband..en. faizal.. ameenn..

No comments:

Post a Comment