Monday, February 13, 2012

buku baru.

dis is my 1 st entry utk 2012.
thank god ssb aku dah keje. as a teacher. n as i wish la kan..bout my love dgn encek kekaseh yg dlu dah tamat. mungkin xde jdoh antara kami. and aku sedar myb skrang die tgh marah,sdeh benci or evrthing kt aku. tp ni sume aku xlhkn die.. n xslahkan kite nk cri kebahagiaan?? xperlu nk cite dkt semua org ttg salah masing2.. yg aku tau aku dh buat kputusan..muktamat n aku yg plh jalan ni.. ttg kekaseh baru aku, en faizal his not penyebab antara break.. but myb ade org anggap mcm 2.. aku tau xsmua org smpurna.. tp aku mnginginkan org yg smpurna.. itu je.. patah tumbuh hilang brganti?? tak la.. aku xsmudah tu.. tp yes..mungkin aku mudah jtuh cinta n syg pda lelaki yang sedikt beriman.. itu yg buat aku kagum dgn encik faizal.. hari2 kejut aku solat sbuh.. n ckp pasal aurat.. aku tau aku xsmpurna..

insyallah aku akan ubah semua tu.. aku suke cara percakapan yang matang.. tak mudah nk mghukum.. alhamdulillah setakat ni hbungan aku dgn dia baik.. harap tahun 2012 ini bawa mkna buat aku dan dia.. n utk my ex aku xpernah bnci..sbb 5 thun lbeh aku knl die.. and 1 year aku bcinta.. jarak mgkin mmbuatkan aku lagi kurang yakin dgn hbunga.. adat.. org jhor mgkin sgt berbeza dgn org perak.. mgkin jdoh die dgn org jhor n aku just doakan yang baik2 je.. sbb ape pn terjadi die pernah mnjadi kekaseh aku.. Ya Allah temukan dia dengan wanita yang baik dan aku harap jalan yang aku plih ni adalah yg terbaik..amin..


No comments:

Post a Comment