Wednesday, February 15, 2012

tentang dia.

dis is my enchek F baju biru.
enchek F n me
  1. segalanya tentang dia. aku harap aku dengannya akan kekal.. aku dah penat bercinta dgn lelaki. bagi aku ckuplah sekarang umur aku utk fkirkan pasal kahwen.. my ex aku xpernah benci tp mungkin xde jdoh.. biarlah aku yg tahu knape hbungan kami xjauh.. syukur sangat bile jmpe encik F yang memahami aku.. seorang yang matang..mungkin sbb die dah berumur..lalalala n mgkin jugak sbb die dah ade pengalam lbeh dari aku ttg perasaan prmpuan.. setakat ni hbgan dgn dia baru.. tp alhamdulillah semuanya baik.. *darah tengah manislah katekan..hahhaha aku dah jmpe fmly die.. n sgt mengembirakan hati ni.. even aku ni org kg, tp cara mak aku didik aku xmcm org kg.. xpernah ke sawah.. xpernah nk tangkap ikan! tgk ikan dalam parit.. n one more thing yg sgt best aku dah lame xtgk barang2 antik kat rumah.. sume tu aku rse ble dtg rumah die.. aku sgt suke dgn sikap fmly yg rndah diri.. n trima aku seadanya.. xkisah aku free hair!dats wht i like.. org kg tp mind yg sgt bagus! proud of your fmly..aku tau aku xsebaik mne.. 2yg aku terharu sgt ble join fmly die.. n bnde yang aku xpernah buat.. tarrraaa.........pakai kain batik!hehehe nmpak cm kelakar tp 2la hakikatnye.. aku bru bljar pakai since mak die bg..aku ni kne la cntrol2 ayu.. pakai..terase macam maya karin dalam ombak rindu..hihi so cute rsenye..and dis is my future husband.. insyallah
  2. doakan antara aku dgn die yg baek2 ye...



ini apek mmg suke menebas..haha katenye hebat sukan gune tangan..yeke??heh






No comments:

Post a Comment