Saturday, February 18, 2012

dugaan.

mungkin nikah jalan penyelesaian.
kenape perlu ade dugaan dalam perhubungan? i hate it.. but this is what we call LOVE.. love to be in love. but sometimes kte akan rse takut dengan bayang2 sendiri.. mampu ke kite nk pikul tanggungjawab mcm ni?? hmm.. bg aku mmg sakit ble bnde yg kte xingin jadi.. sabar.. sembahyang..doa pada Allah.. hmm... doa.. tpi kite xbuat mcm mne?? n kalo kite buat mcm mne kte nk buktikan.. xperlu tnya orang lain untuk tahu semua jawapn.. tepuk dada tanya selera..kan??hmm.. aku bukan orang baik yang berhijab.. bertudung litup.. just mgkin cara aku kdgkala xmampu puaskan hati semua pihak.. Ya Allah.. kau permudahkanlah urusan aku.. aku mohon kau kuatkan hati ku..
may God Bless me.


"Ya Allah I know you are there. I know you see my tears. I know
y...ou hear my prayers. I know you are testing me. And all I ask from you is to
strengthen my Imaan so I can handle the struggles in life and have patience. I
love you my Lord. My Allah. Please keep me safe" Ameen

No comments:

Post a Comment