Thursday, February 16, 2012

jodoh dan pertemuan.

hope they will be ok.


.hmm..ckp pasal jdoh pertemuan, semuanya kehendak Allah..tp kte kne usaha.. dan merancang kan?? kalau bcinta xfkir pasal kawen xgunelah..msti nk mnjadi yg halal bnginya.. ececeh.. tp ble ckp psl jdoh, 1 bnde yg aku nk share..bukan niat nk mburukkan kawan aku just sbgai ikhtibar dan pengajaran buat aku n sape yg bce.. aku ade kwn kre smeja dgn aku..nme die puan B.. die org yang baik.. rajian dan manis..slalu cerita pasal anak die.. aku suke denga n bayangkan anak buah aku..hmm rindu plak! nk dijadikan cerita hari ni die dapat call dri adik die yg bgatau husband die dah ceraikan die.. haa??? senangnye.. then, die trus menagis.. aku ni dengar dan cuba tenangkan die.. Ya Allah kenape bleh senang je jdi mcm ni?? ble jdi cm ni punca?? orang ketiga.. aku ni just mmpu tenangkan je.. senangnye laki die nk lepaskan then nk pergi kt girl lain.. hmmm..dlu mse sayang bukan maen lagi.. ble jdi mcm ni aku doa semoga jdoh mereka still panjang.. aku fhm perasaan die.. mak ngn ayah aku pn divorce.. n mmbuatkan aku lgi sdey ble jdi cm ni.. mak aku slalu ckp harap2 anak2 die xjdi nasib mcm die.. aku pn doakan semoga hbungan aku dgn enchek F akan kekal..eh.. tibe2 kuar enchek F??hehe just terinagtla.. buat puan B, semoga tabah hadapi dugaan.. 

ur strong women. n i hope so.
sangat bersyukur bile cerita bnde ni dekat enchek F, die fhm n harap same2 jge hbungan ni.. amin..

No comments:

Post a Comment