Tuesday, February 28, 2012

tukar num baru.

"pink tukar number ph! erm.. nk lari dari sape lagi pink oi?? knpe.. bf baru ke.. ko ni tukar num macam tukar baju plak kan.. asyik2 ko ni pink..xde org laen ke yg tukar num.." ni adalah antara msg2 yg kawan2 aku bls.. hm..sorry kawan2.. aku yg suke tukar num.. dalam sthun je dekat 3 hingga 4 kali.. mau gile kne marah.. bebel.. nk plak akak2 aku..hahaha tpi nk wt cm ne.. aku xkisah tukar num asal aku bleh plh sape yg ptut n xptut aku cntac..kan.. mcm artis la plak.. ko ingt best ke pink?? marah org tau x! tp nk wt cm ne.. hope num ni akan lame lah aku pkai.. n smpi skg aku pn xingt bpe bnyk num aku penah pakai.. mxs..celcom..digi..sim U pax.. digi easy.. agaknye semua prepaid, line dah aku gune..haha asal ade promotion dlu msti nk try.. ape yg best entahla.. mse student biaselakan.. n skg ni last num lah.. n harap num ni akan lame kekal selagi aku masih hidup..kehkeh..n 4 FYI num digi lme aku adalah num my ex.. n he said yg die nk block num 2.. motif?? aku pn xpsti.. but smpi skg ni still ok lagi.. yg pnting num 2 aku nk cntac org2 pnting jer..hmm.. tp kalo dah ckup tyme kne block nk wt cm ne.. bukan kngan tp bnyk bnde kn.. susah kalo xfkir pnjang ni..aishhh ape yg melalut ni entahla..heheh ape pn sorry la nyusahkan anda semua ye..

ade lagi x?nk hp ni


p/s: yg pstinye dapat call, mms n sms free dgn mr. faizal..hehe eh ade plak mms kan??haha

No comments:

Post a Comment