Friday, March 2, 2012

risau.dan risau.

hari ni mmg merisaukan aku. lps jumaat aku xdpt pnggilan dari mr. F..where are u dear?? wht are u diong?? knape tibe2 je diam?? die planing balik keje nk g sg. petani dgn fmly die.. and smpi ptg adik die call and ask me about her brother.. mne aku xrsau.. knpe xdpt call.. keje pn jgn smpi cm ni dear.. hp aku sntiasa dalam poket.. ke dapur.. ke depan rumah..n smpi dlm toilet aku bwk..dgn hrapan die akan call.. waiting..n waiting.. dear.. jgn wt syg risau.. 2 yg aku ckp dlm hati.. and until 7 p.m die xblik.. slalu kalo kt selama die xkn blik lewat.. mlainkan mybank tiping..hmm.. n around 7.23 p.pm he call me..

dear: sayang sori!!
syg: where are u..pa..npe wt syg rsau..
dear:i'm so sorry..bateri kong..
syg:npe xcall gune num office
dear:ingt syg nk call ofice selama
syg:mne syg tau num sane..*aku plak kene??hu
dear:sorry..num syg xingt lupe..
syg:grr...pas ni ingat!syg pn xingt num syg sbnrnye..hehe

2la antara perbualan..mmg risau..sebab?? sayangla!

ni la mr.F yg buat sye rsau..

No comments:

Post a Comment