Tuesday, March 6, 2012

is just concerned and anxious.

sebut pasal concerned..i'm not a type person yg sgt concerned tntng skeliling i..but for me if i like sum1 i will do..just buat yg semampunye..myb la kot.. n dis is my 1st tyme la berjauhan since i'm  in love with him..jauh.. jauh ke??erm..xkisahla org nk fkir ape..but bg aku is too far..sebab xleh nk jmpe i one week ni..ngade gak la kan..haha n aku mmg seadanya akan tnye everythng bout him after he fnished die nye cost ...biasela nme pn budak sukan.. pas class trus nk g maen.. sume bnde nk di gasaknye.. nk maen vollyball..nk main golf..bola sepak.. badminton..taula pndai main tp xkn sume nk main sayang oi.. n he decide nak main vlyball.. okla..xpe..yg pnting ke dengar nasihat dari seorang kekaseh.. jgn lupe bwk air..jgn maen truk2.. no more injured..normal la kan..die plak??bleh ckp xpyh risau.. lelaki die bukan tau perasan wanita ni agaknye..ishhh
die xtau kot kite syg kt die..hmmm..n sdnly he call me..

dear : ma, sakit..kaki terseliuh..
syg   :ha???kan dah ckp..jge diri.. cm ne leh jdi cm ni??
dear  : tdi ps men vlyball, g mane bola.. kawan tackle kne kt ankle.. bleh xdtg sni?? nk balik..
syg    : kn dh ckp...jge diri..knpe jdi mcm ni.. mama work syg..bukan xnk dtg... jap2 try bincang dgn mak   
           cm ne..
dear   : jdinye xnk dtg la ye?? xkesian ke..xleh jalan..xpela pa blik sndiri je rumah..tdi kwn dh tlong hntar     
            naik bilik..
syg    : bukan xnk dtg pa.. nti tau..sbr ea..
serius, mse ni hnya Tuhan je yg tau..risau aku..nk dtg aku xtau jalan..drive sorang2..kpla otak aku ligat fkir cm ne aku nk tlong.. xkn aku nk suruh die mntak tlong org laen??nak plak girl.. nver ok! 
n tiba2..
MR F yang buat sye risau. n sy xtau die g mne ni tnpe saye! ;o
dear: mama!!papa maen2 je la sayang! sje nk uji..ha....tgk??mama tipu xsanggup nk dtg kan??ha.. tipu!
mase tu nk mnangis aku di buatnye..bukan nak! tp dah nanges pn.. sape xrisau.. sayang kot.. buatnye jadi betul2..then xleh nk tlong cm ne??hmm.. jgnla buat sayang risau cm ni lgi dear... n skrng die plak nk memjuk aku sbb dah menangis..haha dah stu hal plak.. tpi aku nk sedih..merajuk lme mne sgt..kejap je dah caer.. sbb?? he always make me laugh! thnx Mr F!

No comments:

Post a Comment