Friday, March 2, 2012

keinginan.

sebut psal keinginan..smua org mengingikan ape yg trbaik dalam hdup msing2..hm..bukan mudah kan kite nk penuhi keinginan setiap org.. n 4 me aku pnye keinginan tersendiri.. bnde yg paling aku inginkan adalah.. tadaaa.... kereta mini cooper..perghh.. kalau dapat mmg meleleh la.. aku akan jge.. blai dan mnjekan die mcm org sayangkan anak kucing.. mcm org mnjekan anak.. mcm org belai2 sugar glider..haha over btulkan..
Hope my dream come true

n dis is what we call keinginan..but for me surela bnde ni amik mse..n selain dri tu aku mnginingkan sebuah LIBRARY dalam rumah aku..pelik ke??tak kan.. aku rindu nk membaca.. n skg ni bnde ni dah agak lame aku tinggal since aku blik keje kt sini..sush nk cri kdai buku mcm borders, mph.. yg boleh lepak berjam-jam just nk bce buku2 yg kite minat.. aku bukanla pcinta novel..tpi aku suke tgk buku2.. and after duduk lame2 dalam kdai buku rse terisi otak.. mjlah ape2 pn aku xkisah.. kan best dapat kmpul banyak2 buku.. tp semua dah tinggal kt melaka..nk bwk blik xmampu.. rindunye nk kuar just going 2 read the book.. damnly.. bnde yg dah lame xbuat..ptutlah jdi ckgu hari2 kne bce bku budak2..huk bile entah agaknye nk g kdai buku..ishhh
bestnye kalau ade library cm ni!
n sure keinginan as a women.. shoping tyme!!!kdang2 bukan nk mmbeli sgt..just wndow shoping.. 5years at malacca.. every week aku kuar n nver stay at hostel or rumah sewa..haha gile tpi mmg betul.. 2yg duit xpenah nk ckup.. tiap2 minggu turun kl n dah bpe bnyak duit hbis entah..but 2 sume dasr keinginan as a student.. barang2 aku bukanlah yg mhl2..love 2 wear t-shirt, or kemeja with jeans.. like Forever 21, MNG, Zara, topshop, dorothy perkins n bnyk lagi.. yerla ckup dgn kemampuan as a student dulu lah kn..bru aku sedar since keje dah xde bnde baru aku beli..haha n sure nk g tmpt2 mcm 2 sure kne g penang.. n agak lame jgakla x kesana.. n last pn hjg bulan 12..hmm...bile la nk ade duit kan..nk jalan2 mcm ni..kuar sorang pn xkisah..




haha ni sume nfsu prempuan kot kan.. n sure keinginan yg teramat bile nk sentiase dengan org tersayang.. n 4 sure i can't picture my life without u..xkan setipa mse kite nk ade bersame kan??sume org ade hal msing2.. tpi bile moment kite di ingati mmg sgt2 best..n one of my dream yg xseberapa adalah camera!hehe
myb org akn rse murah..tp tgh xde duit ni mhl plak rse..haha berjimat dan trus berjimat..

n dis is what i want. :)

aku pn xsure brape hrgenye n myb around 3ratus lbih..bnyk bnde bleh jdi kngan dgn bnde ni kan.. hmm.. 

n sure my dream.. hmm i love it when people remember small details bout me.. n i'm sure u 2! rite..
bout birthday..bout date yg bmakne.. sweetkan bile kite dapat bnde yang kite dapat reminder dri kwn2 n just wish ur happy.. is just show dat kite pnh jdi kwn baik dalam hdup seseorang..dats what we call keinginan!

No comments:

Post a Comment