Saturday, August 25, 2012

raya vs mjlis pertunangan.





Raya pertama
geng biru
raya kali ni sgt berbeza dr raya tahun2 yang lepas.. sebab?? first raya aku dah keje..so xdpatla duit raya lgi.. n kne lah bg duti dekat anak buah...so lucky thun ni raya semua my fmly balik.. n yg pling best 1st raya aku ade boy fnd dekat b4 bertunanglah.. trima ksih utk semua ni ya Tuhan.. n this is our raya.. tema biru!! sedara aku pn semua pakai biru..
aku nk mnyerlah dgn wrna lari tema!haha


n petang 2 sempatlah my fmly beraya ke rumah en asyraf (bf adik aku) dan ke rumah en faizal (bakal tunang esoknye)haha

raya ke dua!


mjlis pertunangan ku.. so excited.. smuanya aku sewa di kdai jarum berlian.. dan sentuhan make up kakakku.. terima kasih kakpa! aku mmg sgt berpuas hati dgn cara makeup kakpa.. sbb die pn makup pngtin.. so ok la..free je..haha mse nk tgk gmbar tunang?? jom!!
cincin disarung oleh bakal ibu mertua

taken by tasya adik..






inilah tunanganku mr F


nmpak tak muke gembira??hehe mule2 datang xpakkai sampin.. xjumpe smpin katenye.. so.. nk cntikkan gambar akak aku berilah smpin abg ipar utk dipinjamkan!hehe tp mmg masuk pn dgn bju melayu.. jom tgk wajah selepas diberi smpin! lasty thnx 2 all my fmly n fnd 4 da simple e-day.. doakan kebahagiaan kami dunia dan akhirat.. amiin..







             




1 comment: